Positionering OpenIMS

 

Alles bij OpenSesame ICT is no-nonsense, ook de (marketing)communicatie die ik in één dagdeel per week voor mijn rekening neem. In 2018 schaarde iedereen zich achter een marketingplan:

  • Scherpere positionering om meer en betere naamsbekendheid te realiseren (kern- en merkwaarden)
  • Versterken werving technisch personeel (persoonlijker)
  • Ondersteuning acquisitie (funnels)

Dat plan kreeg recent vorm in nauwe samenwerking met Marten Molenaar van Zodan. Door te kiezen voor één merk: OpenIMS (het product en minder verwarring met de bedrijfsnaam OpenSesame ICT), vijf kern- en merkwaarden te formuleren en een nieuwe website / huisstijl te ontwikkelen:

 

https://i0.wp.com/ldrt.nl/wp-content/uploads/2019/05/o-eenvoud-A-v0002-tekst-v2.jpg?resize=1080%2C462&ssl=1

https://i0.wp.com/ldrt.nl/wp-content/uploads/2019/05/o-nononsense-D-v0001-tekst.jpg?resize=1080%2C462&ssl=1

https://i0.wp.com/ldrt.nl/wp-content/uploads/2019/05/o-samenwerken-B-v0001-Tekst.jpg?resize=1080%2C462&ssl=1

https://i0.wp.com/ldrt.nl/wp-content/uploads/2019/05/o-inzicht-B-v0003-tekst.jpg?resize=1080%2C462&ssl=1

https://i0.wp.com/ldrt.nl/wp-content/uploads/2019/05/o-betrokkenheid-A-v0001-tekst-v2.jpg?resize=1080%2C462&ssl=1

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Start typing and press Enter to search